11 feb

Årets Marknadsförare 2018

Vi närmar oss EN19 och 2018 års prestigefulla utmärkelser som ska delas ut. Finalister till Årets Marknadsförare 2018 är:  

Mälarchark AB – Hanna Larsson

Med en strategi att balansera sin kommunikation mellan professionell och personligt har man lyckats nå ut i en hårt konkurrensutsatt bransch. Mälarcharks kommunikation siktar till att vara transparent och öppen, och visar gärna upp vad korven innehåller, hur den tillverkas och vem som tillverkar den. De har lyckats att sätta Eskilstuna på den kulinariska kartan genom att vara Sveriges bästa korvtillverkare!

 

Smartfront AB – Stefan Forsberg 

Smartfront har med en genomarbetat och klok plan lyckats lyckats skapa ett positivt ”surr” i sin bransch. Företaget jobbar smart med sin kommunikation på flera fronter, med allt från sociala medier till minimässor. Smartfront tar också ett aktivt ansvar för Eskilstuna med lokala samarbeten och föreningssponsring. Smartfront är ett företag som bygger Eskilstuna!


Smederna – Johannes Wahlberg

Smederna inspirerar hela sin bransch både nationellt och internationellt. Denna aktör har lyckats vända stora motgångar till fantastiska framgångar på ett imponerande sätt. De trollar med få medel i en smal och säsongsberoende bransch och har trots det lyckats fånga allmänhetens uppmärksamhet och intresse. De delar sin passion med engagerade kunder och följare på sociala medier och under slutet av 2018 fick deras 9 000 gillare på facebook jubla extra mycket.

Dela inlägget: