21 mar

Viktig information till deltagare EN24

Tack för att du har bokat din biljett till EN24! Vi ser fram emot en inspirerande dag med många möten och en härlig kväll med glädje och prisutdelningar.

Vi ses 18 april på Volvo CE Arena!

VID FÖRHINDER – Hör av dig till oss om du skulle få förhinder. Bokningen är bindande men deltagare kan bytas löpande.

VAR ÄR MIN BILJETT? – Alla som bokat en biljett finns på vår deltagarlista. Vid incheckningen uppger du ditt namn och företag för att få en badge. Denna badge är sedan din biljett under dagen och kvällen. Det är viktigt att du inte tappar bort den och ser till att ta med den tillbaka när du är hemma för att byta om mellan dagpasset och kvällspasset. Badgen är en värdehandling, utan den kommer du inte in efter incheckning. Beroende på vilken typ av biljett du har köpt är den märkt med EN DAG, EN KVÄLL eller EN DAG + KVÄLL.

NAMN PÅ BILJETTERNA – Om du bokat flera deltagare men ännu inte namngivit dem, vidarebefordra det här mailet till de som ska med och skicka namn på deltagarna till sandra@handelskammarenmalardalen.se OBS! SENAST 4 april 2024.

SPECIALKOST – Klicka på länken nedan för att anmäla eventuella kostavvikelser:
(gäller även för dig som mailat in uppgifter om specialkost)

https://app.eatsy.se/93046/  Alternativt gå till app.eatsy.se och uppge eventkod: 93046

Vi har gett Eatsy uppdraget att hantera våra specialkostbeställningar. Målet med att använda Eatsy är att erbjuda samma härliga måltidsupplevelse och höga kvalitét samtidigt som vi minskar matsvinnet.

Inga avgifter kommer att debiteras extra för specialkostbeställning vid detta event.

Avgift kommer dock tas ut om beställning av specialkost sker senare än åtta (8) dagar innan eventet äger rum. Då debiteras 100 kr per senanmäld måltid. Beställs specialkost och ej avbokas eller ej hämtas ut kommer den att debiteras med en no-show avgift på 100 kr.

Varje person som ska beställa specialkost måste individuellt fylla i detta via länken.

KOM I TID – Det är även denna gång många som har anmält sig, kom i tid till incheckningen på morgonen samt kvällens fest och middag.
Ni som har biljetter till Endast Kväll hämtar ut er badge på Munktellmuseet under fördrinken.

HÅLLTIDER I KORTHET    (Se hela programmet)

08.30 – Incheckning börjar på Volvo CE Arena

09.15 – Invigning

11.30 – Nätverkslunch

15.40 – EN Dag avslutas

15.45 – EN AW på MITC

Drop-in från 17.45 – Fördrink på Munktellmuseet
och incheckning för de som inte gjort det

18.45 – Vi lämnar Munktellmuseet och rör oss mot Volvo CE Arena.
För att undvika flaskhalsar ber vi er att gå med lite marginal.

19.00 – Middag med prisutdelningar och underhållning

00.30 – EN24 är slut för i år!

KLÄDSEL KVÄLL – Välklädd för fest.

VIP Shuttle by Bilia – Bilia kommer att ha ett antal bilar utanför Volvo CE Arena för att ge möjlighet till skjuts hem efter eventet. Bilarna kommer inte att kunna förbokas men samordnare finns på plats för att skapa en ordnad kö. Ska du åt samma håll som andra? Prata gärna ihop er innan!

Varmt välkommen önskar NyföretagarCentrum, Marknadsföreningen, Företagarna och Handelskammaren Mälardalen!

Frågor om eventet: felix.andersson@visiteskilstuna.se
Frågor om biljetter: sandra@handelskammarenmalardalen.se

FACEBOOK & INSTAGRAM: @EskilstunaNaringsliv
HASHTAG: #EN24

Dela inlägget: